
Tłumy miłośników rodzimego smaku i dobrej zabawy na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. 24 maja odbył się Piknik Poznaj Dobrą Żywność – doroczne święto produktów wysokiej jakości.

10 maja 2025 r. na PGE Narodowym w Warszawie odwiedzający namiot #KupujŚwiadomie mogli wziąć udział w warsztatach z przygotowania rogali świętomarcińskich i cebularzy lubelskich – wyjątkowych produktów z unijnym certyfikatem jakości (ChOG).

Między 8 a 10 maja 2025 r. Międzynarodowe Targi Poznańskie stały się centrum europejskiej debaty o przyszłości rolnictwa i obszarów wiejskich.

Do udziału w jubileuszowej edycji Konkursu Kulinarnego „Bitwa Regionów” zgłosiły się 1843 Koła Gospodyń Wiejskich i stowarzyszenia.

Informujemy, że termin nadsyłania zgłoszeń do X edycji Konkursu Kulinarnego „Bitwa Regionów” został przedłużony do 5 maja 2025 r.

Zapraszamy Koła Gospodyń Wiejskich i stowarzyszenia, którym bliskie są smaki regionów i dawne receptury, a wyjątkowe potrawy przygotowują z pasją i sercem.

W Jasionce k. Rzeszowa odbyło się dwudniowe Europejskie Forum Rolnicze – reprezentatywne i otwarte miejsce debaty, skupiającej się na najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnieniach związanych z przyszłością sektora rolno-spożywczego.

O polskich produktach spożywczych wysokiej jakości, znakach i oznaczeniach w ramach krajowych i unijnych systemów jakości żywności informowaliśmy uczestników 10. edycji Dyplomatycznego Otwarcia Roku.

W miniony weekend, dzięki przedstawicielkom Koła Gospodyń Wiejskich Feniks Noskowo-Radomice-Strzyżewo, polskie stoisko narodowe na targach Internationale Grüne Woche w Berlinie, zyskało wyjątkowy charakter.

1 stycznia 2025 r. Polska, jako jedno z państw członkowskich w Unii Europejskiej, objęła przewodnictwo w radzie UE. Za oficjalny owoc polskiej prezydencji zostało uznane jabłko.

Badania pokazują (raport Polska wieś i rolnictwo), że oznaczenia PRODUKT POLSKI, produkcja ekologiczna UE, Poznaj Dobrą Żywność oraz bez GMO nie tylko są dobrze rozpoznawalne wśród konsumentów, ale też wskazywane jako oznaczenia, które nierzadko wpływają na ich decyzje zakupowe.

Z hasłem #KupujŚwiadomie trafiamy do młodzieży. 25 listopada br. byliśmy obecni na Our Future Forum – wydarzeniu edukacyjnym, które przyciąga blisko 1000 uczestników – zdolne i ambitne młode osoby z kraju i zagranicy.